ТО Овертайм - ВЕЛОГОНКИ НА ШОССЕ

ВЕЛОГОНКИ НА ШОССЕ Версия для печати Отправить на e-mail
Рейтинг: / 0
ХудшаяЛучшая 
06.04.2009

День Космонавтики — на велосипеде!
П О Л О Ж Е Н Н Я
чемпіонат м. Харкова з велоспорту на шосе присвячений міжнародному Дню авіації та космонавтики

1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ
Змагання проводяться з метою:
- визначення  найсильнiших спортсменів;
- пропаганда здорового способу життя серед населення
- подальшого розвитку та популяризації велосипедного спорту - маунтенбайку;
- залучення  молоді, осіб середнього та старшего віку  до систематичних занять велоспортом;
- перевірки діяльності спортивних організацій;
- підготовки і виявлення сильніших спортсменів для комплектування збірних команд міста та області для участі у чемпіонатах та кубках України.

ІІ. КЕРІВНИЦТВО ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
Організацію та проведення змагань здійснюють:
- управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації;
- управління з питань фізичної культури та спорту Харківської міської ради;
- федерація велосипедистів Харківської області;
- комплексна СДЮШОР “Олімпія”.
Безпосереднє проведення змагань покладається на оргкомитет. Глава  оргкомитета змаганнь  Заярін О.М. , головний  суддя  змаганнь   НФВУ Синегубова Л.В., начальник траси Морозов Г.В.

ІІІ.  УЧАСНИКИ
До участі у змаганнях допускаються велосипедисти міста Харкова, Харківської області, регіонів України за віковими групами: молодші юнаки1995 -1996 р.н та молодші, юнаки 1993-94 р.н., юніори та чоловіки  1992 р.н. та старші, ветерани до 45 років, ветерани  45 років та старші, дівчата, юніорки, жінки.
Кожен спортсмен несе особисту відповідальність за виконання правил дорожнього руху, правил змагань та технічний стан велосипеду.
Стартовий внесок для молодшіх юнакив, юнакив, та дівчат – 10 грн, для юніоров та юніорок – 20 грн, для спортсменів від 18 рок (чоловіки, жінки, ветерани та любителі) – 30 грн.

ІV.  ТЕРМІН ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ
Змагання  проводяться 11 квітня 2009р. Автодром міського спортивно-технічного клубу «Форум» проспект    50-річчя СРСР (район Аэропорту). Початок о 15.00 годині.                
12 квітня 2009р. Автодром міського спортивно-технічного клубу «Форум» проспект    50-річчя СРСР (район Аэропорту).
Початок – о 15.00 годині

V. УМОВИ ТА ПРОГРАМА ПРОВЕДЕННЯ
Змагання особисто – командні у юнаків та молодших юнаків.   Склад команди  8 чол.  Залік по результатам 3-х кращих спортсменів. Інші вікові групи змагаються в особистому заліку.
У гонках-критеріум, кожне друге коло – фінішне. Переможець визначається по найбільшій сумі очок, набраних на кожному проміжному фініші. В групових та гонках-критеріум, спортсмени, які відстали на коло з гонки знімаються.
В кільцевих гонках в кожній віковій групі переможець визначається по основному фінішу.
11 квітня 2009р. – міський автодром – гонки - критеріум          -                                  
- мол. юнаки - 1995 -1996 р.н. та молодше - до 15 км;
- юнаки - 1993-94 р.н. - до 20 км;
- юніори, чоловіки - 1992 р.н. та страші - до 30 км;
- дівчата, юніори, жінки - до 20 км
- ветерани, любители - до 45 років, 45 років та старші -  до 30 км;      
 
12 квітня 2008 р. міський автодром   гонка з загальним стартом
- молодші юнаки - 1995-1996 р.н. та молодші - до 20 км;
- юнаки - 1993 -94 р.н. - до  30 км;
- юніори, чоловіки - 1992р.н. та старші - до  40 км;
- дівчата,юніорки,жінки - до  30 км.
- ветерани, любители - до 45 років, 45 років та старші - до 40 км;
       
VІ. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ.
Переможці та призери  визначаються за найменшою сумою місць по заліку двох днів змагань в кожній  віковій  групі  згідно з правилами змагань з велоспорту.
Переможці та призери нагороджуються кубками, дипломами, медалями при наявності  цінними призами.

VІІ. ЗАЯВКИ
Заявки встановленого зразку  та  відповідні  документи на участь у змаганнях надаються головній суддівськоій колегії за адресою КСДЮШОР «Динамо» (вул.. Динамівська, 3)  10 квітня 2009 року з 13.00 до 15.00 год. Регестрація для любителів та ветеранів здійснюється на місці старту в день змагань при наявності страхового поліса та медичної довідки.

СТРАХУВАННЯ
Промислова – страхова компанія – офиційний партнер ФВХ пропонуе страхування від нещасних випадків для членів ФВХ – 25 грн. на рік з покриттям  5000 грн. Телефон  контактної особи  8 – 050 – 403 – 22 – 55 Оксана Олександрівна Котова.

VІІ. ФІНАНСУВАННЯ
Витрати по підготовці та проведенню змагань несуть, на підставі кооперації коштів:
- управління з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації –   харчування суддів, канцелярські приладдя;
- управління з питань фізичної культури та спорту Харківської міської ради – дипломи, медалі, забезпечення автомобілем швидкої допомоги з бригадою лікарів ;
- федерація велосипедистів Харківської області – цінни призи, оргтехніка та інши
прилади для проведення змагань;
- КСДЮШОР  “Олімпія” –   підготовка місць змагань
Інформаційна підтрика:
–федерація велосипедистів Харьківской області - www.velo.overtime.kharkov.ua;     
- спортівний портал  ОВЕРТАЙМ - www. overtime.kharkov.ua;
- сайт Харьков Турист -  www. tourist.kharkov.ua

10. БЕЗПЕКА  ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЬ.
ПІДГОТОВКА СПОРТИВНИХ СПОРУД.
У відповідності до Постави Кабінету Міністрів України від 18 грудня 1998 року № 2025 “Про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення спортивних та культурно – видовищних заходів”:
- підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;
- контроль за підготовкою спортивної споруди та забезпечення безпеки при проведенні змагань здійснює головний суддя змагань.
Власник спортивної споруди не менш ніж за 4 години до початку змагань зобов’язаний подати до робочої комісії акт про її готовність до проведення змагань. Невиконання вимог, передбачених цим пунктом, що стали обставин під час проведення змагань, тягне за собою відповідальність згідно законодавчих актів України.  
    
ЦЕ ПОЛОЖЕННЯ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ ДО УЧАСТІ У ЗМАГАННЯХ
Довідки за тел: 8 – 050 – 913 – 65 – 42 Заярин Олександр Миколаевич
 


Добавить комментарий

У Вас недостаточно прав для добавления комментариев.
Вам необходимо зарегистрироваться на сайте.

< Пред.   След. >